Betalen

Betaalmethoden

Bij ons kunt u betalen met de volgende betaalmethodes.

  • Overboeking
  • iDeal
  • Bankcontact
  • Paypal
  • Visa / Mastercard
  • Klarna
Achteraf betalen

Ja, dit kan via onze betaalpartner Klarna. Voor aankopen tot €1500,- kun je kiezen voor achteraf betalen. Voor vragen over bijvoorbeeld een betaling of een afgekeurde bestelling kun je contact opnemen met Klarna.

Zodra wij je bestelling verzenden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt 30 dagen om te betalen. De betalingsgegevens vind je op de factuur. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van je facturen en betalingen.

 

Waarom kan ik niet kiezen voor de betaaloptie Achteraf betalen (Klarna)?

Klarna bepaalt het maximale te besteden bedrag op verschillende manieren. Als je voor het eerst iets via Klarna koopt, kan het te besteden bedrag lager zijn dan de kosten van het product.

 

Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen (via Klarna) niet goedgekeurd?

Klarna voert bij alle bestellingen een controle uit. Je kunt ook kiezen voor andere betaalmethoden zoals iDEAL, PayPal, Visa of Mastercard.

Problemen met betalen

Als u problemen ondervindt met het betalen, volgen hier enkele veelvoorkomende oplossingen:

1. Controleer uw betaalgegevens:

  • Zorg ervoor dat alle ingevoerde informatie correct is, zoals kaartnummer, vervaldatum en CVV-code.
  • Verifieer of uw factuuradres overeenkomt met het adres dat bij uw bank bekend is.


2. Voldoende saldo:

  • Controleer of er voldoende saldo op uw rekening of kredietlimiet beschikbaar is om de betaling te voltooien.


3. Internetverbinding:

  • Zorg ervoor dat u een stabiele internetverbinding heeft tijdens het betalingsproces.


4. Browserproblemen:

  • Probeer de betaling uit te voeren in een andere browser of wis de cache en cookies van uw huidige browser.


5. Betaalmethode:

  • Probeer een alternatieve betaalmethode indien mogelijk (bijvoorbeeld PayPal, iDEAL, creditcard, enz.).


6. Bankbeperkingen:

  • Neem contact op met uw bank om te controleren of er geen beperkingen of blokkades op uw kaart of rekening zijn

 

Indien u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie. We staan klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw betaling zo snel mogelijk wordt verwerkt.

Factuur opvragen

Als u een factuur wilt opvragen, kunt u eenvoudig contact opnemen met onze klantenservice. Volg deze stappen:

1. Contactgegevens verzamelen:

  • Zorg ervoor dat u uw ordernummer en de datum van uw aankoop bij de hand heeft.


2. Contact opnemen:

  • Stuur een e-mail naar onze klantenservice op klantenservice@wohi.nl.
  • Vermeld in uw bericht duidelijk uw ordernummer, de datum van de aankoop en dat u een kopie van de factuur wenst te ontvangen.

Onze klantenservice zal uw verzoek zo snel mogelijk verwerken en de factuur naar u toesturen via e-mail.